Tuesday, April 20, 2021

Home made 🎵🎸🎹🎶

Home made 😁

Krš - Sirotinju 🎵🎸🎹🎶 


Na Svetu Petku, na Cvetku, rekla mi je jedna baba,

Da su kamioni Magirus-Dajc zagušili gradski saobraćaj!

O Božicu, na Kaleniću, rekla mi je druga baba,

Kako danas omladina starije ne jebe, nevaspitano im se obraća!

😂🎵🎸🎹🎶

Kako je sve na sirotinju izvadilo ÐOKU!

Izvadilo ÐOKU!

😂🎵🎸🎹🎶

O Spasovdanu, na Tašmajdanu, rekla mi je jedna baba,

Kako danas deda mnogo pije,

Pa posle okolo povraća!

O Božiću, na Kaleniću, rekla mi je druga baba,

Kako danas omladina starije ne jebe, nevaspitano im se obraća!

😂🎵🎸🎹🎶

Google translate:


On Good Friday, on Cvetko, a grandmother told me,

That the Magirus-Dajc trucks congested city traffic!

Another grandmother told me about the Goddess on Kalenić,

As the youth of the elderly do not fuck today, they address them rudely!

 😂🎵🎸🎹🎶

 How everything on the poor got DOKO out!

It was taken out by ĐOK!

 😂🎵🎸🎹🎶

 About Spasovdan, on Tasmajdan, a grandmother told me,

As Grandpa drinks a lot today,

Well, after vomiting!

About Christmas, on Kalenić, another grandmother told me,

As the youth of the elderly do not fuck today, they address them rudely.

😂🎵🎸🎹🎶